برگزاری سلسله مباحث گفتمان دانشگاهی در تفرش

پایگاه خبری تفرش:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش گفت: سلسله مباحث گفتمان دانشگاهی در شهرستان تفرش با موضوعات مختلف برگزار می شود.

حجت الاسلام میثم فیروزجائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش به خبرنگار شبستان در اراک گفت: گفتمان های دینی با همکاری دانشگاه تفرش با موضوعات مورد نیاز قشر دانشجو برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پاسخ به شبهات دینی و فرهنگی جوانان و نوجوانان به ویژه دانشجویان از راه های موثر در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است،‌ افزود: اگر جوانان ما بتوانند با مبانی ارزشی و دینی بیشتر آشنا شوند، بهتر می توانند زندگی و جایگاه اصیل آن را دریابند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش گفتمان های دینی را یکی از موقعیت های مناسب برای شنیدن سؤالات و دغدغه های نسل امروزی دانست که می تواند نیازهای مسئولان را در بخش برنامه‌ریزی مرتفع ‌کند.

حجت الاسلام فیروزجائی ادامه داد:‌ گفتمان دینی، فرصتی است که از نزدیک با نسل امروز رودررو شویم، حرف‌های او را بشنویم و به آنچه در دنیای درونی و ذهنی او می‌گذرد، پی ببریم و بدانیم مخاطب ما دارای چه پرسش‌ها و شبهات و دغدغه‌ها و وسوسه‌هایی است.

 وی با بیان اینکه تاکنون گفتمانی با موضوع نماز و عاشورا در دانشگاه برگزار و با اقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شد افزود: در این گفتمان حجت الاسلام محمد حسن رود سرابی از اساتید حوزه و دانشگاه در خصوص حقانیت و نهضت عاشورا، اقامه نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر در صحرای کربلا و احیای ارزش ها به بیان سخنانی پرداخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:14 | نویسنده : میثم اله وردی |